Szeretettel köszöntelek a Egzotikus India közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Egzotikus India vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Egzotikus India közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Egzotikus India vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Egzotikus India közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Egzotikus India vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Egzotikus India közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Egzotikus India vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Delhi és Mumbai között tervezett ipari folyosó részeként hét új nagyvárost építenek Indiában a következő évtizedekben, meglévő települések fejlesztésével. Az erre vonatkozó tervet a napokban fogadta el az ország kormánya, erős japán támogatással, a Környezetvédelmi Minisztérium aggodalmainak dacára.
A Delhi-Mumbai vonal urbánus fejlesztésének ötlete 2006-ból származik; a fejlesztés hét államon keresztül vezető, 1500 kilométeres vonalát 2007-ben fogadta el a kormány, amikor megkezdték a földterületek vásárlását és a tervezést. Eredetileg csak öt városról volt szó, de végül hétre bővült a számuk (zárójelben az államok): Pikhuwa (Uttar Pradesh), Vikarabad (Andhra Pradesh), Sonepat (Haryana), Vasai-Virar (Maharashtra), Sriperumbudur (Tamil Nadu), Sanand (Gujarat), Jyoti Basu Nagar (Nyugat-Bengál).
A hét város fejlesztése többek között kilenc ipari zóna, három kikötő, hat repülőtér, egy autópálya és számos erőmű építését is magába foglalja. A fenntartható alapelvek alapján építendő városokat az indiai és a japán kormány közösen finanszírozza; a városokba olyan nagyvállalatok terveznek ipari egységeket telepíteni, mint a Toshiba és a Mitsubishi. Az első, részleteiben ismeretlen fázist 2018-ra fejeznék be.
India gazdasága évi kilenc százalékkal nő, alapvetően a szolgáltató szektor bővülésének köszönhetően. A lakosság felét azonban még mindig a mezőgazdaság foglalkoztatja, és csak 30%-uk városlakó. A tervek szerint ezt a számot 2050-re 45%-ra növelnék.
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Lenyomhatja a Tadzs Mahalt az új indiai építészeti csoda
Több mint 12 ezer gyémánt díszíti a világrekorder gyűrűt
LÁTTÁL MÁR ARANY SZÁJMASZKOT?
Megáll az ész: majmok lopták el a koronavírusos betegek mintáit Indiában