India: India újabb autója – Mahindra Xylo

Szeretettel köszöntelek a Egzotikus India közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 562 fő
  • Képek - 212 db
  • Videók - 149 db
  • Blogbejegyzések - 234 db
  • Fórumtémák - 13 db
  • Linkek - 923 db

Üdvözlettel,

Egzotikus India vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egzotikus India közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 562 fő
  • Képek - 212 db
  • Videók - 149 db
  • Blogbejegyzések - 234 db
  • Fórumtémák - 13 db
  • Linkek - 923 db

Üdvözlettel,

Egzotikus India vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egzotikus India közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 562 fő
  • Képek - 212 db
  • Videók - 149 db
  • Blogbejegyzések - 234 db
  • Fórumtémák - 13 db
  • Linkek - 923 db

Üdvözlettel,

Egzotikus India vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egzotikus India közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 562 fő
  • Képek - 212 db
  • Videók - 149 db
  • Blogbejegyzések - 234 db
  • Fórumtémák - 13 db
  • Linkek - 923 db

Üdvözlettel,

Egzotikus India vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

 A Xylo megjelenésével a szedánok kora lejárt” – lelkesedett Mr. Anand Mahindra, a Mahindra cégcsoport elnök-vezérigazgatója. Optimizmusa érthető, hiszen India első saját tervezésű egyterűjéről van szó, és ha nem is szűnik meg a szedánok gyártása, sem a világon, sem Indiában, mégis esélyt kapnak az indiai tömegek egy elérhető családi autó megvásárlására, jóval olcsóbban, mint amennyibe a nyugati modellek kerülnek.

A Xylo árát Indiában úgy lövik be, hogy ne legyen drágább egy hagyományos felépítésű autónál. A kocsi utastere ülésezéstől függően 5-7 személyes, a motorja 2,5 literes CRDe dízelmotor, amely common rail befecskendezésű, 112 lóerős. Extra kínálatában olyan eszközök jelennek meg, mint a tolatóradar, a menetstabilizáló rendszer, és a máshol már megszokott egyterűs szolgáltatások. Várhatóan megjelenik a kocsi összkerékhajtással és automataváltóval is, az import piacokon való megjelenésének pillanata még nem ismert .

Forrás:okauto.hu

Címkék: autó india ipar

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 14 éve

Szia Piroska! India közlekedése némi vidámságra ad okot :) nekem is van videóm erről ... igaz főleg csak koccanások történnek, de ránézni, megnézni is szörnyű ...
Kínához hasonlóan India is törekszik, ami nem baj, sőt jó. A Renault-ot elhagyták, hasonlót tett régebben a Hyundai is, és ma az egyik kedvenc tipusom.

Szabadidõs autó a Mahindrától
Nem Renault-segítséggel készült a XYLO A5
Finoman szólva is megkérdõjelezhetõ formatervû szabadidõs autót mutatott be a Mahindra. A terepjáróiról ismert indiai autómárka végül nem a Renault közremûködésével készítette el a XYLO modellt, amit elsõsorban ottani igényeknek megfelelõen terveztek.
A kínai és indiai autókat sosem formatervükért szerették, bár az európai szemmel különös típusok teljes egészében kielégítették a helyi vásárlók igényeit. Tény, hogy a kerékpárról autóba ülõ vevõk számára nem túl magas a léc, de nem kérdés, hogy ezek a modellek eddig miért nem jutottak el Európába.


Megkérdõjelezhetõ a XYLO formaterve
http://www.a5.hu/cgi-bin/printable.cgi?cikkID=30811
A Mahindra neve nem teljesen ismeretlen Európában. Még Magyarországon is megismerkedhettünk az indiai autógyártó egy-két típusával, amelyek fõként a klasszikus Jeep mûszaki alapjain nyugszanak, vagy legalábbis arra szeretnének hasonlítani. Az utóbbi idõben felröppentek a hírek, hogy a Renault segítségével készítenék el a Logan indiai piacra szánt változatát. A hétszemélyes Logan MCV végül nem esett át a nagy alakításon, helyette saját típust tervezett a Mahindra. A furcsa nevû XYLO tulajdonképpen egy tágas szabadidõs terepjáró, ami az egyterû autókhoz hasonló karosszériát kapott, de rossz utakra is alkalmas kerekeken gördül. Motorja 2,5 literes dízel, és menetteljesítményeirõl csak annyit árult el a gyártó, hogy 5,8 másodperc a gyorsulása. No nem a százat, hanem csak a hatvanat éri el ennyi idõ alatt, de a kaotikus indiai forgalmat ismerve ez bõven elegendõ lesz.

A XYLO vevõje ráadásul luxust is kap a pénzéért, a 12 700 dolláros vételár ugyanis elektromotoros bõrüléseket és kétzónás klímaberendezést is tartalmaz. A XYLO annyira az indiai piac igényeinek megfelelõen készült, hogy szinte biztosak lehetünk benne, hogy nem jut el Európába. Ott ezt az autót a luxuskategóriába sorolják, ezért csak 57 felhatalmazott Mahindra márkakereskedõnél lehet megvásárolni India-szerte.

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu